Serracik benimki de 1,5 aydan beri memedeçığlık atıyor birkaç dakika emip ağlıyor. Dr sordum pamukçuktan böyle yapar dedi ağzına baktı göremedi ama ağzını tam açmadı zor baktı acaba göremedi mi. Damağında falan beyazlık var diş etlerindr ama eşim onlar diş etinde olan beyazlık diyor