Melisinannesii dgltkn ben tınaztepe hastanesi duygu omasa götürüyorum. Biraz fazla ve bağırarak konuşan bi doktor. Ama tedavi ve takip konusunda çok iyidir
esrabulut128 dgltkn hiç uğraşmayın direkt Mehmet Yan’a gidin. Ne demek istediğimi bir kere gidince anlayacaksınız zaten