benim bebeğim düştüğü zaman acile götürdüm, doktor kusma olmadıysa ve göz çevresi panda gibi morarmadıysa birşey olmaz korkma demişti, röntgen , vs çektirmedi boşuna radyasyon almayalım dedi. ilk 1 saat kritikmiş, uyuttugun zaman da yarım saatte bir uyandır demişti. Geçmiş olsun.