mhmtgrkm Kızlar adanada olan bar mı ilk batımız lojman durumları nedir biraz baktım kiralara hep yıllık istiyorlar çok sıkıntı ☹️
Beyza- mhmtgrkm bizde geçen sene geldik Adana’ya Sarıçam kaymakamlık tarafında güzel evler var bir sene orda oturduk sonra askeriye lojman çıktı bu sene içeriye taşındık güzel memnunum ben
Mihracs mhmtgrkm lojmanları bilmiyorum ama Adana’mız çok güzeldir seveceğinizi düşünüyorum adanalıyım ☺️
mamacitaa_ mhmtgrkm kiralar hakkında bilgim yok fakat aşırı aşırı sıcak 🥵 hayatımda böyle bir sıcak görmedim ben ömrümce. 2 yıl önce temmuzda gittik 2-3 günlük ben bayilmistim en son tansiyonum çok düşmüştü
mhmtgrkm Mihracs Adana’ya gelmişliğim var sıcağı dışında harika bi yer inşalah sıcağa da alışcaz en soğuk ağrıdan en sıcak Adana’ya
ada80_ mhmtgrkm cnm bnm Adana’nın yakınında Mersin’deym arada giderim Adana’ya ama çok sıcak bebişim Allah yardımcınız olsun yada ev klimalı olsun🙄🙄😅
ssc01 mhmtgrkm Adanamız çok güzel sıcağı dışında 😂😂 ben çukurova bölgesinde oturuyorum bu taraflardada çok güzel evler var 🥰