Hanımlar günaydın ilk aylarda sütüm çok güzeldi bebeğime çok iyi kilo aldırmıştım 4 aylık olunca hemşire bebeğin kilosu önden gidiyor 3 saate bir emzir dedi öyle yaptıktan sonra sütüm değişti sanki suyla sütü karıştırmışlar gibi bembeyaz süt gibi değil sizce ne yapmalıyım sağım yapsam sütüm yeniler mi