huma_sultan_ matematik öğretmeni aynı zamanda çocuk gelişimciyim, yeri geldiği için söylüyorum. O zaman ben de her gün burada bir gün freud bir gün erikson bir gün piaget filan paylaşayım, sonra gideyim matematiksel bilgiler de vereyim 😄 ne demek istediğimi çok iyi anladınız bence ortada buluşabiliriz 😄