Kızım 20 aylık ilk kes hasta oldu ilk önce kusma ishal vardı bunun için soktoro gittik kuru öksürük hafif basladı zaditen basladım hemen geniz akıntısı oldupunu anladım ama öksürük copalmaya basladı burun kurumaya basladı kızım asla temizletmiyor burnunu cılsırıyor resmen doktora gittik ventolin nebul ve inflacort baslayalım hafif gögüzte hırıldı baslamıs dedi dinden beri kullanıyoruz ama öksürük daha cogaldı sanki iyi mi oldu kötümü anlamadım kızlar normal mi cocuk üst üate hastalık geciriyor ne yapıcağımı sasırdım istahı yok ishal ve kusmamız durdu bu sefer öksürükle upraşıyoruz