sassolsobe2 benim korktumda bebegimden cok agri olmasi cunku bi keresinde gece yatmadan once az emip yatti guzel biyirmediydi yani bi gogsumu sabah kalktigimda agriyodu butun gun agrisini gecircem diye emzirmeye calistim durmustum keserken daha fena olucak hic emzirmemem gerekcek sonucta,cok huysuz bi cocuk sagim yapmama bile izin vermez kesin ama bi sekilde halletmem gerekir
Oncesinde bilgi alayim dedim postuma pek cvp verende olmadi
Sicak uygulama mi iyi ki soguk mu soguk uygulama diyende duydum da