myangelson newmo evet ya 🥺 bizim önceki aşilarda çok huzursuzluk oldu ateş olmadı umarım bu asıda da öyle olur 🥲
newmo myangelson inşallah canım bende ateşlense nasıl düşürürm ederim diye hep düşünüyorum çünkü gerçekten zor
filizkumsal newmo bi olduk 2 hafta önce çok şükür bişe olmadı 6.ayımzda gdcez artık iki tane vuruyorlar zaten uyuyup uyannca unutyorlar biraz 😂
newmo filizkumsal o an sadece çok ağladı hala uyuyor uyansın emzirip ölçeceğim banyo yaptırabiliyormuyuz peki