busragggg Kızlar kızım dün ishal oldu 6 defa kaka yaptı ishal şeklinde. Gece de ateşi çıktı 38.6 larda calpoll verdim ama tekrar çıkıyor. Doktoruna da yazdım dönüş bekliyorum. Neden olabilir ya
-Ygtbgra busragggg geçmiş olsun benim oğlumda 2 gündür öyle dün götürdüm doktora gaita tahlili istedi gizli kan çıktı şuan antibiyotik kullanıyoruz
mygnc busragggg virüs olabilir kaka testi verseniz iyi olur 🌸 gecmıs olsun boyle durumlar da probiyotik kullanın kefir verin ❤️
esilamom02 -Ygtbgra benim oğlumda ishal ama bezinde kan gördüm bugun bezini alırken sadece kan vardı baya bir
busragggg mygnc tekrar uyudu uyanınca ateşi hala düşmemiş olursa doktora götürceğiz çok teşekkürler 🙏🏻
busragggg mygnc götürdük doktora idrar ve kan temiz çıktı ama ateş düşmüyor dün akşam 39.9 u gördük. Dolvenle düşürüyoruz takip ediyoruz çok sağolun
busragggg Aygul58 size de geçmiş olsun teşekkür ederiz aşıları var ama yine de belki öyle bir şey olabilir takip ediyoruz