dilaninal En uzun süre kullandığınız bez numarası hangisi Genelde 4 no diyorlar ama bilemiyorum ben hiç stok yapmadım ama eğer çok kullanılıyorsa yapacağım hatırlayan varsa yazar mısınız ☺️
dilaninal YorgunAmaMutluAnne 🤣 adet olarak 100 taneyi asla geçmemişizdir nasıl küçüldü anlamadım elimde kalan bile oldu 🤣
themuhtesem dilaninal 1 yaşından beri belki daha önce bile olabilir 5 numaradayız. Şuan 22 aylık hala 5teyiz. Bebeğin boy kilo oranına göre etkiliyor bence. Uzun bi süre de 5 gider gibi.
lylbet Ben hiçbirini uzun kullanamadım. 8 buçuk aylık, 6 numaraya geçtik. Her seferinde bez 15-20 tane kalınca internetten hemen sipariş verdim, aylardır hemen hemen aynı fiyatlar. N11′de olmasa amazonda aynı oluyor. İyi ki stok yapmamışım.