ezgiii12490 Kizlar bebeğim 14 aylık dede baba anne al mama meme gel Allah Allah diyor az mi kelimeleri sizce
ipickot24 ezgiii12490 16 Aylik bizde de anne baba abaa bitti meme mama dede öyle diyor ama iki yaşını geçince net şeyler çıkıyor o zamana kadar tek tük oluyor
ilenalemin ezgiii12490 benimki 13 aylık.anne,baba,gel,al falan diyor ama sanki anne derken bana seslenmiyor gibi.ortaya söylüyor.böyle olunca kelimeden saymalımıuız sizce.ek olarak sizinki de bence gayet normal
beyazzkuguu ezgiii12490 benim kızım da 13.5 aylık. bebek anne baba gel git düştü cik cik meme mama diyor. Bazen anlamsız kelimeler çıkayor ortaya. Hiç ummadığım anda mesela 2 3 kere merhaba dedim peşinden tekrar etti. Özellikle çıt tık gibi yansına kelimeleri çok iyi söylüyor bana da az yetersiz geliyor nedense