Kızlar oğlum 22 aylık, hala emziriyorum ve artık sütten kesmek istiyorum. Zaten çok fazla sütüm de kalmadı. Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum çünkü meme emerek uyuyor, bazen ayağımda salladığımda da uyuduğu oluyor ama genelde memede uyur. Yani uyuma kısmını çözsem memeden nasıl uzaklaştıracağım bilmiyorum, meme ucuna bir şeyler sürüp uf oldu desem psikolojisi etkilenir mi çok üzülür mü diye düşünüyorum. Üzülüp ağlarsa dayanabilir miyim acaba :( devam ettirebilir miyim bilmiyorum. Diğer taraftan iki yaşa da yaklaştık daha fazla emzirmek istemiyorum bide dediğim gibi sütüm az zaten. Bu konuda tecrübeli birileri var mı bana yardımcı olabilecek 🥺