Susuu28_ 3.5 aylk kizim var kizlar sacim o kadar cok dokulup cikiyor ki anlatamam size dusta ayri cikiyo tararkej ayri kuruturken ayri ben hic sacimin ciktigni veya dokuldugnu bilmezdim ya sacim daginik gezemiyorum evde valla nolcak boyle
Feyzosumunannesi Susuu28_ Benim alnım kel kalmıştı 😢 o derece çok döķülüyordu. 1 yıl kadar dökülme devam etti. Kızım 3 yaşında daha 8 9 aydır saçlarım kendine geldi 😞
gizememre Susuu28_ kan değerlerinize baktırmanızı tavsiye ederim vitamin eksikliğinden kaynaklı oluyor genelde
bahardg Susuu28_ b12 kullanınca benim dökülme duruyor bi süre ara verince sonra yine dökülüyor ara ara kullanmam lazım benim de
canan6668 Feyzosumunannesi Benimde oglum 3 yaşında benim kafa hala aynı benimki de çok dökülüyor kan vermiştim demirim cok az cikti doktor ondan da olabilir dedi ilaca başladım bakalım 3 ay sonra sonuç nasıl olacak
Susuu28_ bebemiz duzeliyomu sonradan peki vallahi sicaga hergn dus aliyorm her taradigimda icim gidiyo tek tekte cikmiyo valla gelmisken elime 30.40 tel geliyo 🤣
bebemiz Susuu28_ benim şu an normal dökülüyo yani hamilelik öncesi nasılsa öyle. Ama 3-4-5 ve 6 aylıkken kızım inanılmaz avuç avuç dökülüyordu
Susuu28_ gizememre kan verdm az once saglkocagnda kizimi rota asisina getirdimde haftya 4. Ay asisi var o zaman sonclri ogrenmye geldigimde vitamn flan yazn derm
Gmzcn Susuu28_ benmdr o sekilde dökülmem oldu ve alnım komple açılmıştı ama sonra troid değerlerim oynadıgı icin oldugunu öğrendim
zynpks Susuu28_ daha sen yolun başındasın ya benim yedi aylık oldu hala dökülüyor takviye kullanmama rağmen😂😂
serpoo Susuu28_ saçlar genelde demir ve vitamin eksikliğinden dökülür degerlerinze baktırıp takviye ilaç alın
momybaby0 Susuu28_ ah aşkım oğlum şuan 7 aylık ben daha yeni durdurabildim denemediğim şey kalmadı ama en son 101 e elseve kahverengi şampuan geldi ya o fayda etti bi dene istersen
Susuu28_ momybaby0 elseve dokuyo sacimi ya pantne kullaniyormda bence sampuanla alakali degil hormonlrla alakali