burilet benim önceki telefonum 14 pro maxti, şuanki telefonum 16 pro max. İkisi de aynı gibi geliyor bana şekli hariç 😅 aksine 14 pro maxin kamerasını çok daha beğeniyordum bunda hala düzelmesi gereken şeyler var 🤓 ben olsam 14 pro alırdım mesela düz 16dansa. Hafızası da 256 yada 512yse