pinar180 uyandırma bence canım. Daha çok minikler ne zaman uyku belirtisi gösterirse o zaman uyut. Benimde kızım 5 aylık öyle yapıyorum. Gözleri kızarır , gözlerini kaşır , yüzünden az çok huzursuzluğu belli olur uykusu geldi demektir. Bazen az uyur bazen çok ona bıraktım. Ama akşamları erken uyutmaya dikkat ediyorum duşa aldırıp karanlıkta uyku zamanı olduğunu anlıyo. Gündüzleri değişken bi düzen oluşmadı maalesef hala.