papatya3458 Kizlar bebegim daha 8 gunluk iki gundur takip ediyorum 1.30-2 saat meme emiyor cekince agliyor, bu gun denemek icin mama yaptim memeden hemen sonra icti, sutum belki cok yok ama yine de var ne yapmam lazimmm
birerkekbirkizannesii papatya3458 yapman gereken bebegıni sık sık emzırmek ve arta kalan zamanda sağmak, hemen mamaya yuklenme memeyı tam boşaltma yapamaz daha küçük en kötü sağ beslenmeden sonea çıkan sütü ver. Onun yıcegı mıktar max 60cc toplamda 3 saatte bır
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala papatya3458 3, 5 saat emzirip çeksen de ağlar eminim. Doymamak değil de, kucakta kendilerini güvende hissettikleri için kucağımızı istiyorlar.
ecekrk papatya3458 2 saat mememi emilir benim sütüm vardı kızıma da yetiyordu kızım doyduktan sonra biberon veriyordum onuda içiyordu bazı bebekler patlayacak kadar dolmadan bırakmıyor bence seninkinde öyle ama nedeni açlık değil seni emzik yapması bence çünkü 2 saat ememez bir bebek bir kere çenesi ağrır yani
evremoz papatya3458 yeni doğan için meme nefes almak gibi bişi. Bırakmazlar. Bazıları daha bir memeci oluyor. Geceleri uyumak nedir bilmiyorsa ve gücünüz tükendiyse mama verip yatırın bi süre sonra sütünüz artınca, memeler terbiye olunca mamayı bırakırsınız. Biberonlar 2. Aydan sonra meme reddi yapmaya başlıyor. Onun tazyikli bol bol gelmesine alışıp onu istiyorlar.
papatya3458 birerkekbirkizannesii iki saatte bir uyandiriyorum ama memeden ayrilmak istemiyor huzursuzlaniyor hemen uyaniyor
newmo 2 saat memede durmasına gerek yok senin kucağını istiyor 8 günlük bebek maksimum 20 dakika emer 20 dakikadan sonrası boş çocuk çektikçe gaz yapar karnın ağrır ağlar yapman gereken 2 saatte bir 20 dakika emzirmen bol bol ten teması
birerkekbirkizannesii papatya3458 ama bebegın suan tek yapacagı şey emmek yanı patlasa da o çocuk sadece emer hayır demez
newmo papatya3458 zaten bir göğsün dolması için 2 saat gerekli 2 saat emerse göğsünüz dolmaz ki dolmadığı için çekiştiirir huzursuz olmasının nedeni çektiği için gaz yapıyor emziğe alıştırın
ecekrk papatya3458 emzik verin birde 15-20dk bir meme maks 15-20dkda öbür meme verin sonra artık emin olursunuz doyduğuna emzik verirsiniz Buda ilk 30 gün için filan geçerli sonra eminseniz sütünüzün yettiğine tek memeyi 20-30dk verebilirsiniz belki daha az
sevdaerol Emzirdikten sonra arkasından mama verin bir ölçek eğer kusmuyorsa sütünüz azdır aynısını ben de yaşadım,15 dk bir meme 15 dk diğer meme toplam 30 dk emmeli
iremygt Aynı sorunu yasıyorum 22 günlük bebeğim 2 saat emiyor dinlene dinlene, bakıyorum sütte geliyo ama bırakınca hala açlık belirtileri aranma ağlama elini emmeye calısıyo mama yapıyorum içip rahatlıyo uyuyo bazen. anlamadım ne yapacagımı anne sütüyle doymuyor sanırım
papatya3458 iremygt biz 37 gunluk olduk bugun evet biraksam hep emer beni ilk ay cok az kilo aldik sutum yetmemis ben artik mama da veriyorum gece yatmadan 60 cc gun icinde iki uc defa 30 cc veriyorum burada bi arkadasta yazmisti emdikten sonra mama ver diye.
Redpepper Şuan daha tam oturmamıştır süt kolostrum geliyordur o bebeğe yeter ama emme refleksinden dolayı memede kalmak ister devamlı bu norma biraz daha büyüsün daha kuvvetli çekecek sizin de sütünüz artacak o zaman kısalır