Kızlar bebeğim 5ay 12 günlük dün ateşi çıktı 3gibi bende ateşi düşürücü verdim düşmedi bi ara 38.9 du sonra akşam 8de tekrar verdim uyuttum uykusunda 37 ye düştü gece beslenmen için 4te kalktı ateşi 37.9 du uyuyunca tekrar düştü ateşi şmdş uyandı ve ateş 38 uykusunda çıkmıyor anladığım kadarıyla uyanınca çıkıyor ne yapcam bilemedim huzursuz değil keyfi iyi alnından ölçüyorum bu arada . Suan ateşi 38 😥