organikirmik Yataktan kalkarken çıt sesi çıksa kıpırdanıyor. Bu böyle mi gider? Yenidoğanken böyle alıştırmamaya çalıştım makine boşalttım ettim ama bilmiyorum
nnoktaa organikirmik yanımızda inşaat vardı. Temel kazdılar bina diktiler tar tar tor tor gır gır dır dır molozlar döküldü kamyonlar gümbür gümbür.. doğdu eve geldiğimiz günden beri seslerimiz hep böyleydi. Onlarda hiç sorun yok. Ama benim yürürken dizimden çıkan çıt sesinden uyanıyor. 😬 17 aylık
[silindi] organikirmik bizimki 1 yaş civarıydı sanırım derinleşmişti, pusette uyurken yanımızdan ambulans geçer korna sesi olur ne biliyim hilti falan çalışır ruhu duymaz 😅
tahin organikirmik bence bebekler uzaylı😂 mesele uyumasına ihtiyaç duyuyorken yorgunum ya da önemli bir iş var çıt sesine kalkar, ama ne bileyim boş olurum işim olmaz korna sesidir bağırıştır duymadan uyur😄
organikirmik nnoktaa ay niye böyle ya 😅 arkadaşım bize gelmişti çocuğunu uyuttu (3 yaşında) yatağa attı çocuk uyanmadı bile