Merhabalar. 45 günlük bebeğim var. Zorla memeyi tuttu 2 haftadır güzel emiyordu. Son 3 4 gündür iki memeyi de emiyor bu süre 1 saat kadar oluyor. 1 saat memede kalıyor ama ayrıldığı an doymamış gibi belirtiler veriyor. Ağliyor, uykuya geçmekte zorlanıyor çok direniyor falan.
Maalesef uykuya çok direniyor bu süreçte sık sık emzirmeye çalışıyorum. Ama o sırada ne kadar birikiyor ne kadar doyurucu oluyor bilmiyorum. Dayanamayıp sonrasında mama veriyorum çoğu zaman mamayı Da yiyor. Süt arttırmak için solgar kullanıyorum. Semizotu da yemeye başladım. Sizler süt artırmak için ne önerirsiniz?