anne232 Muhtemelen gece terörü yaşıyorsunuz .. Yanlış olmasın bildiğim kadarıyla uzun bi süreçte olabilir bu kısa da sürebilir devam ederse bi uzmandan görüş alın bence.. benim oğlumda da olmuştu gece kalkıyordu deli gibi ağlıyordu baba babaaa diye eşim sarılıyordu oğlum buradayım falan diye ama duymuyordu resmen ittiriyordu vuruyordu bi zaman sonra uykuya geri dalıyordu sabah kalktığında hiç hatırlamıyordu bile ama bizim bi anda düzelmişti çok şükür. Çocuk doktorumuza sormuştum ilk gece terörü olabilir uzun sürebilir demişti geçti bizim çok şükür. Sizin ki de geçer umarım kosa sürede