Eşimin iş sebebi ile bi kaç aydır annemlerdeydim , bugün evimize geldik ama oğlumun tüm düzeni alt üst oldu ne gündüz ne gece uykusu yapmadı.Aç olduğunu hissettiğim için gidip mama aldım ama onu da biberonu unutmuş olduğu için çok zor bi şekilde kaşıkla içirdim.Banyoya soktum normalde suyu seven oğlum banyodan çıkana kadar morarana kadar ağladı.Oğlum 6 ay9 günlük uzun zamandır dişleri kabarık ara ara kafasında sıcaklık da hissediyorum ama ateşi yok kaka sayısı bugün fazlaydı dişten de şüpheleniyorum ama hepsinin üst üste gelmesi beni bugün çok yıprattı.Normalde gece uykusuna geçtiğinde uyanır ama oturup da yatakta oynamaz kalktığımda oynuyordu.Asla ayağımda sallamam diyen ben bugün defalarca kez ayağımda salladım umarım bu durum alışma evresidir aksini düşünmek bile istemiyorum.Şu saatte oturdum ayağımda sallayarak uyutmaya çalışıyorum,Sizce evi mi yadırgadı bu kadar üst üste bişeylerin bozulması neden ? Ne zaman eski halimize döneriz 🥹🥹