Merhabalar oğlum bugün 19. Ayına girdi… ama doğduğundan bu yana asla huzurlu bir bebek olamadı. 40 ı çıkmadan gazlar başladı gaz bitti hemen arkasına dişler. Dişler 19. Aya kadar mahvetti bizi. Ek gıda almadı. Şimdi ise canı isterse bazen yer. Ve sürekli ama sürekli ağlıyor. Tüm gün sadece emmek istiyor. Memeyi bıraktırmak istedim bir kaç kez denedim yok. Olmuyor. Dışarı çıksak herşeye ağlıyor. Evde sürekli mızıldama zaten. Ben artık ne yapacağımı şaşırdım. Tüm gün paçamda ağlayan bir bebek. Ailem eşim alıp oynatmak oyalamak istiyorlar ama asla kimseye gitmiyor. Help help