hamcokelek33 hahaha kıyamam annelik nee zorsunn🫠😄🤩 Askım valla 4,5 saat uyuyorsa dua et öyle devam etsinn. 3 aylık olduk hala yenidoğam dönemi gibi sık sık emmeye uyanıyor…. emin ol sık sık uyanması uyanmamasından daha zor 😄
Büyümüş bebişin annesi. 4,5 saat uyuması normal suanda. Maşallah kilo alımı da iyi diyorsun zaten. Hiç vicdanlık bir durum yok 🫶🏻 Kendi acıkınca uyansın daha iyi 🫶🏻