Arkadaşlar bebeğim 47 günlük. Kilosu ayına göre çok çok iyi, kilo alımı da çok iyi. Sadece emziriyorum. Gündüzleri 2 buçuk saatte bir (bazen 3) emziriyorum. Ama iki gecedir telefonumun alarmında sıkıntı var ve çalmıyor, 4 buçuk 5 saati buluyor emmesi. Huzursuzluk vs çıkarmadı uyuduğu için, kolay da emdi ama çok vicdan azabı çekiyorum aç mı kaldı diye. Sizce bişey olur mu