kimbumadam 3247 Fuu (su) İlk defa kızım gibi suya fu diyen bir bebiş gördüm genelde buu derler🥹 Kızım ilk 4,5 aylıkken bilinçsiz anne demişti çok duygulandım. 7 aylık civarında da bilinçli baba dedi♥️
atarepla 8.5 aylık oğlum ilk baba demişti. Sonra mama - ver - anne dedi. Şu an 10 ay olmak üzere arada bir bir şeyler diyor pek anlamıyorum araba filan demeye çalışıyor sanırım 😂
alinmom 3247 kızım 18 aylık 👧🏼 İlk kelimesi baba Nene Dede Abba Teyte Ala - traklıyız kızım niye anlamıyon 😎 Mama Omuyo en çok hoşuma giden kelimesi😂 İtti - bitti Babay Unuttuklarımda var tabi 🤪
kuzeyyy07 3247 7 aylık iki gün önce anne dedi ☺ Bi şaşırdık tabi ilkinde kızım herkesin adını öğrendi ama 16 aylıkken anneyi zorla demişti
Pamukhanim_ 3247 kızım 6 aylıkken meme ye emme diyordu acıkınca hemen emine der sonra baba gel dedi 8 buçuk aylık
haticekasikci sultanttuna benimde kızım beş buçuk aylık olana kadar anne diye ağlıyordu resmen dediğin gibi duyan herkes anne diyor bu diyordu sonra bıraktı nedense şimdi baba meme ve dede diyor 9 buçuk aylık
3247 ozr42 ayy inşallah gerçekten çok merak ediyorum çok istiyorum anne diye seslensin kurban olurum ya Allahım hepimizin evlatlarına hayırlı ömür nasip etsin inşallah
MutluPrensesAnnesi Anne,baba,dede,nene,Asel(Asel) kendi adını diyo tese (teyze)dadı (dayı) hada (hala) bii (bir) mavvv (miyav) bu (su) 14 buçuk aylık daha aklıma gelmeyen birçok kelime