3247 16 Aylık Kızım ilk baba dedi 😀 Baba Dede Kuk (Kuş) Bu Burda Kok ( Korkuyor ) Deyze Fuu (su) Mama Şuana kadar bunları söylüyor Bugün ilk defa baba kok dedi 😀 Daha anne demedi içim gidiyor bi anne dese 😀
mrsyildizkids 3247 benim de oğlum ilk dede dedi, sonrasında baba ve bu dedi (suya bu diyordu) en son anne demişti 😀
aslhnkrts 3247 ilk dede dedi daha sonra baba , abla , anne , anane sonra babasının babaannesinin ve benim adımı söylemeye başladı . Şuan derdini anlatacak kadar konuşuyo kendince 😂 16 aylık olucak
Gunesnil_23 3247 Kızım 8 aylık iken ilk anne dedi annii diyordu ilk sonra anne oldu sonra mama dede nene gel şuan bir çok şeyi söylüyor 21 ay 26 günlük
124_3 3247 benimki dogdugundan 4-5 aylikken falan anne diyordu aglarken falan simdi bi kere falan baba dedi bi de meme diyo
3247 124_3 zaten hafızaların akaydedıyolarmış kelimeleri bazen söylediği kelimeydi bi süre hiç söylemıyor
yagmurata24 İlk kelimesi möö 😀 sonra cıs (tehlikeli şeylere), sonra ınnağ (anne), hav hav, bafa (zürafa) yani düşünün zürafa dedi ama baba demedi hala ahahaha 🤣
sultanttuna Bebeğim iki bucuk aylık daha ve bazen sanki anne diyo aglarken falanda tek ben değil cevremdeki insanlarda farketmis anne diyo bu cocuk falan dediler
haticekasikci sultanttuna benimde kızım beş buçuk aylık olana kadar anne diye ağlıyordu resmen dediğin gibi duyan herkes anne diyor bu diyordu sonra bıraktı nedense şimdi baba meme ve dede diyor 9 buçuk aylık
cikolataliekmek 3247 15 aylık oğlum, 8. Ayda memee diye ağlamıştı, meme asigi çocuğun ilk kelimesinin meme olmasına şaşmamak lazım 😁
3247 ozr42 valla kızım babayı öyle güzel net söylüyor ki çok hoşuma gidiyor sürekli tekrarlıyor ama bı kez anne demedi 🥹