Çok acil nolur 2 gündür kollarını kaşıyordu şimdi uykudan uyanıp yine kaşımaya başladı kanatıyor artık yara oldu neden yapıyor bunu sinek ısırması vs değil kaşımasına engel olamıyorum kaşımadıkça ağlıyor uyanıyor bepanthol sensiderm sürdüm onun öncesi kortizollu krem sürmüştüm ama geçmiyor napabilirşm yardım edin lütfen yarın randevu aldım dr götürücem