latifeli hayır ben kaynatmıyorum. Sadece ilk geldiğinde kaynattım sonra hep sıcak suyla yıkadım kullandıktan sonra.
Diğerini emzirmeseniz de sağmalısınız diye biliyorum ama siz yine de bilene sorun. Bebeğiniz kaç aylık ne kadar emiyor kaç saatte bir emiyor sütünüz ne kadar mama alıyor mu vs çok değişken var. Sağımla beslemek için deyince siz, ben bebeğiniz memeyi tıtamadı ya da reddetti diye düşündüm ama siz emziriyormuşsunuz.
Ben chatgpt’yle sütümü artırdım ve bana süt nasıl sağılır o öğretti. Benim bebeğim 4.ayda reddetti ve dönmedi 2 ayı geçti sadece sağımla veriyorum. Siz de bir tüm değişkenleri yazıp chatgpt’yle ilerleyin derim pişman olmazsınız