Daha önce yazmistim biliyorsunuz Kızım 2,5 yaşında ve bir süre önce tuvalet eğitimine başlamıştık. Güzel ilerliyorduk ama sonra hastalandı ve mecburen ara vermek zorunda kaldık. Şimdi tekrar başladık ve dün beni çok şaşırttı 🥹 İlk kez kendi isteğiyle “çişim var” deyip tuvalete gitti, kapının önünde sesi duydum 🙈 Bunun dışında gün içinde hâlâ çoğunlukla altına yapıyor ve geldiğinde haber vermeyi pek bilmiyor.
Bugün de tüm gün anneannesiyle vakit geçirdi. Anneannesi 5 dakika kadar tuvalete oturtmuş, kızım da o sırada kakasını yapmış 🙏 İlk defa tuvalette kakasını yaptı!
Kısacası hâlâ karışık gidiyor ama minik minik adımlarla ilerliyoruz gibi. Sabır ve zaman diyorum 💪 Sizlerde durumlar nasıl, benzer süreçte olanlar var mı?