semirayhan tanıdıgımız birine ayetel kürsi yazdırmıştım oğluma takıyodum şimdide unutmazsam kızıma takıyorum. La havle vela kuvvete illa billahil alüyyül azim bunu 3 kere okuyun üzerine ve ihlas, elham, felak, nas, ayetel kürsi. Bunları okuyabilirsiniz. Aslında her gün okumak lazım severken bizim de nazarımız değiyo bebeklerimizede işte insanın aklına her zaman malesef gelmiyo huzursuz oldugunda okurum hep