Metiler verdi ama doktor kullanmak istemiyorum emziren anneler kullanmasın diyor istersen alalım dedi bugün pıhtıyı ama dayanamadım yarı uyutma yapalım cuma günü dedi ilaç kullanımı sonrası yarı uyutma da bebeğe zarar verebilir diye düşünüyorum ne yapayım bilemedim