Ekim ayında 4 yaşı dolduracağız bir anda huyumuz değişti bu aralar ağlayarak istediğini söyleme, yaptırma çok güzel oynardı arkadaşlarıyla şimdi bir uyumsuzluk yaşıyor küsüp kenara sinmeler yapmaya başladı.. birşey anlatırken tatmin edecek cevap almazsa agresifleşmeye başladı bizim gibi bunları yaşayan var mı bizde mi bir tuhaflık var anlamış degilim bizim gibi olan var mı ?