Aynı durum bizdede var 2 gün sonra 10 aylık olacak, saatlerce oturur, keyfine düşkün, neden emeklemiyor söylemleri bizede deniliyor. Ben takmıyorum. 7 buçuk aylıkken oturdu dişlerini ilk defa 9. Ayda çıkardı. Benimde bebişimde demek ki geç oluyo bazı durumlar ben sıkıntı görmüyorum, daha çok küçükler ayaklanıp koşmalarını bekliyorlar:d