Atlasinannesi_ karpuz_ bende her gün dün süpürdüm bugün süpürmiyim desemde kendimi süpürge elimde buluyorum 🤣
karpuz_ Atlasinannesi_ ya dayson gibi bir makinem olsa her gün hatta günde birkaç defa süpürürüm ama makine büyük olunca kolay kolay çıkmıyor 🤣
Atlasinannesi_ maygirl dobot çok büyük bi avantaj ya olsaydı heralde ben dokunmazdım diye düşünüyorum 😁
Denizkiziyiz Atlasinannesi_ ben hergün evi süpürürüm arkasından da robot süpürge açarım ama akşama kalmaz yine batar hele mutfak gün içinde 4-5 kez Temizlik kadae nankör bişi yoktur
YorgunAmaMutluAnne Atlasinannesi_ 3 günde bir siliyorum günde 3 4 defa süpürüyorum zaten süpürülmeyen ev olmaz çocuk olmazsa bile bizler yemek yiyoruz ekmek kırıntısı dökülüyor
milletsanakanalizemiolacak Atlasinannesi_ Bebekten önce de her gün temizlik yapardım bebeğim 13 aylık yine her gün yapıyorum😄
YorgunAmaMutluAnne Atlasinannesi_ elbette öyle bende bir de takıntı var öyle 1 kırıntı olmamalı yerde
Atlasinannesi_ karpuz_ bende bekonun dik süpürgesi var çok işime yaradı allah razı olsun ama bi tobotada ihtiyacım var yani 🤣
karpuz_ Atlasinannesi_ ay dimi normal süpürgeden daha rahat 😂 robot bende istiyorum dik Süpürge de istiyorum 🤣 sanırım çok şey istiyorum