Merhaba, bugün verem hariç 2. Ay aşılarını olduk ek olarak bir de rotarix damla aşı yapıldı. Verem için sağlık ocağından haber bekliyoruz. Aşıdan sonra halsizlik başladı ve birkaç saat sonra aşırı ağlama oldu. Ağlaması tam bitiyor birden sıçrayıp tekrar ağlıyor bu yaklaşık 40 dk devam etti. Şimdi ağlama yok ama o sıçrama devam ediyor moro refleksi gibi aynı. Bitkin hep uykulu emmede bir sıkıntı yok..
Böyle bir şey yaşayan var mı?
Doktor ağrısı olduğundandır dedi ama insanın içi rahat etmiyor:(