yagmurum12 ay hanımefendi ben de size yazmak için hususi girdim 🥰 ben sizin ne demek istediğinizi dün akşam yabancıların youtube videolarında yorumlarda izledim ve anladım. Pompadaki tünel çok kısaymış ve vakumladığı an meme başı içeriye çarpıyormuş. Dolayısıyla 5te değil de daha güçlü vakumda kullanınca meme başı daha da uzuyır ve daha da çok çarpıyor tabii, siz meme başını çok çektirmeden çarptırmadan kullanıyorsunuz. Bu durum bende endişe uyandırdı o yüzden ya bunu göze alıp momcozy m5 ikili alacağım ya da göze alamazsam m6 tekliden yana kullanacağım şansımı, bakalım. Siz bebeğinizle uğraşmayın diye yazayım dedim 🥰 çok teşekkür ederim ayrıca iyi niyetiniz ve yardımınız için 🫶🏻🌼🫶🏻🌼