İki kutu ilacımız var ikiside 6 saat arayla günde 4 defa doktora sormayı unuttum kendide bişey söylemedi cortair ve ventolin bunları bir birine karıştırarak mı buhar makinesine koymalıyım yoksa ayrı ayrı mı yapmalıyım bilen yaşayan varsa yazarmısınız