Merhaba arkadaşlar oğlum şuan 23 aylık. Temmuzda 2 yaş olucak. Ve şuan bi düzeni var 8 9 gibi kalkar öğlen 2den 3e kadar 1 saat uyur akşam da 10-10.30 arası uyur düzen böyleydi ama şuan uyutuyorum mesela 40 dk 1 saat sonra kalkıyor uyumuyor dalamıyor gibi ağrısı mı var dedim ağrı kesici içirip yatırdım yine aynı diş sorunumuz kalmadı şuan 16 dişi var yani dişleri tamamladı anlayamadığım bu bi sendrom mu 2 yaş krizi mi nedir bu ? Ve öyle bir ağlıyor ki sanki canını acıtmışız gibi ne yapacağımı şaşırdım