Kızlar bebeğim 3 ay 13 günlük kucakta durduğunda sürekli oturmak istiyor. Ayakta dikilttiğimizdr ayaklarının üstüne basıyor ve sürekli öyle durmak istiyor. Ana kucağına koyduğumda öne eğiliyor. Bende beli için endişeleniyorum destekli oturması normal mi?