1 aylıkken aşırı kusma ve kanlı kaka şikayetiyle sut alerjisi olduğunu ögrenmiştik, süt ve süt ürünleri tuketmedim. Ufacık bir süt ürünü tüketsem tekrar kusar ve gazdan kıvranırdı cok detaylı diyetle sorun azalmaya başlamıştı ve bi gün alerjisi geçerse bende umut olucam yaşayanlara dedim ve 8.ayında süt alerjisi geçti artik yoğurt peynir tüketebiliyorduk ikimizde 😊
İlk günlerde asla bitmicek gecmicek derken bugün onun sevincini yaşadık şükür zor ama geçici 🤲🤲