Kızımın ismini Umay koydum. Bir anlamı devlet kuşu bir anlamı doğum tanrıçası. İsminin bir anlamı tanrıça olduğu için çok içime sinmedi. 2 aylık hem kalça çıkıklığı var hem de çok huzursuz bir bebek acaba bu isim bebeğime iyi gelmedi mi ? Umay isminde olup mutlu bebekler var mı burada ? Ben boşa mı kuruntu yapıyorum yoksa