Bence uyandırma bende yeni başladım 3 yaşında ve kakayı yaptıramıyorum bugün hep kaçırdı nasıl gidecek bilmiyorum keşke geçen sene bu işi çözseydim 🫠 gece ıslanırsa kendi kendine uyansın bir daha ıslatmamayı öğrenir kendiliğinden uyanır daha iyi olur