yeni_anne__ Bebeğiniz kaç aylık? Biz ilk olarak 6 aylıkken günde 5-10 dakika ile başladık. Önce 15-20 dakikaya, yaz sonuna da yarım saate çıkardık. Denizden çıkar çıkmaz mayosunu, mayo bezini çıkarıyorduk. Yanımızda su getirip, güneşte ısıtıyorduk, o suyla mini duş aldırıp bezini ve kıyafetlerini giydirdik hep. Sonraki yaz daha rahattı 1,5 yaşındaydı ve daha uzun süreler kalabildi. Uv korumalı uzun kollu ve paçalı mayo, uv korumalı şapka tercih ediyoruz hala. Yüzüne ayaklarına yani açıkta kalan kısımlara güneş kremi sürüyoruz. Güneşte kalmamasına dikkat ediyoruz; sabah ve akşam saatleri tercihimiz. Yanımıza mutlaka deniz kitabı ve plastik bardak tarzı oyuncakları alıyoruz. Özellikle ilk süreçte bunlar alışmayı kolaylaştırır ve sevdirir.