Kızlar kızıma hiç bir takviye kullanmıyorum şuan .. kan değerlerine doktorumuz 9.ay da baktı en son 18. Ay kontrolünde gerek görmedi.. bazen hani anneliğimizi sorgualrız ya benim için bu akşam öyle.. düşünürken dedim hiç bir takviye kullanmıyorum sizler bu aylarda takviye kullanıyor musunuz ?