sadbut sadece sağım ile beslemiyorum ilk doğduğu ay çok güzel emiyordu sadece akşamları yatmadan düzenli şekilde power pumping yaptım stok yaptım hep
40 çıkınca çok huysuzlandı uykusuzdum sütümün azaldığını hissettim yine sürekli emziriyordum sonra baktım süt az
Stoktan vermeye başladım ve süt arttırma kampına katıldım.Bana her emzirmemden sonra 15-20 dk sağım yap her sabah yada akşam power pumpşng yap dedi
Tam 1 ay da bu şekilde ilerledim sütüm aşırı artmıştı o zamanlar hatta bebek red yapacak diye korktum sağımı bıraktım biraz azalsın diye çok tazyikli geliyordu.
Ondan sonra ne zaman dışarı çıkacaksam yada bazen emzirmeye erindigim zamanlar
Bebeği eşime bırakacağım zaman
Yada sütümün artmasını istediğim zamanlar sağım yapıyorum
Şuan sütüm normal düzeyde
Fakat 4 ay olduğundan beri emme reddi yaşıyoruz
Uyanıyyanmaz emziriyorum sonra tekrar sağım yapıyorum artan sütü .Gün içinde uyanıkken 5 dk zor emiyor o durumlarda da sağım yapıyorum.
Yani sagım ile sadece bebeğini besteleyen anneler çok sabırlı benim gözümde çok zor bir olay o pompanın sesi yüzünden oturup ağladığımı bilirim sinirden
Temizliği ayrı dert en temizi emzir geç