elifkchsr 3 aylıgız,2.5 ayda yaşamaya başladık ilk gün zorladım kendimi tekrar biberon vermemek için, baktım o da çok stresli ben de yarım aydır genelde biberonla devam ediyoruz,bence çok kasıp üzülecek bir şey yok,zamanında annemi ben de 3 ay emmişim ve hatta eskiler bilmediğinden sagmayı annecim yazık sütüm kesildi emmedin diyor dedim ben meme teddetmişimdir☺️ diyorum şimdi kendi bebeğim için zorlamama ne gerek var buzluktaki sütleri elbet bşberonla vereceğim ve elbet biberon ihtiyacım olacak reddedecekse elbet reddecek dönecekse elbet memeye de donecek bence çok stres olmayın arkadaşlar sağın sütünüzü verin mis gibi stressiz hem de kaç içtiğini görüyorum içim nasıl rahat yok memede uyudu derdi yok vs bence iyi yanlarını da görmek lazım bebekler artık çok akıllı onları da anlasak iyi olur hızlıca emip her şeyi keşfetmek istiyorlar 🥰🥰