Kızlar oğlum aşırı hareketli hiç yerinde durmuyor. Herşeyi atma huyu var telefonlarımızı görsün hemen alıp atıyor. Çay felan içsek eliyle çarpıyor. Yapma dediğimiz şeyi inatla yapıyor sizde durumlar nasıl normal mi nasıl davranacağımı bilemiyorum artık ikimiz yanlızken daha iyi durumda ama başkaları yada babası varken kuduruyor iyice. Kızmak istemiyorum ama mecbur kalıyorum