Ya vallahi artık dışarı nadir çıkıyordum şimdilerde artık hiç çıkmayı düşünmüyorum. Bi çocuk dışarı çıkınca ne yapar en fazla ?
Benim kızım burnumuzdan getiriyor. Bi markete gittik resmen ortalığı inletti. Meme istiyor diye. Yerimizi müsait değil ki hemen vereyim sussun. Arabamız da yok gidip içinde oturup hemen vereyim. Telefon gösteriyorum bakmıyor. Her dışarı çıkışımızda burnumuzdan getiriyor. Arabasında oturmak istemiyor. Mecbur kalıyorum bu seferde telefon veriyorum. Üzülüyorum. Ne yapcam nasıl bi yol bulacağım bilmiyorum lütfen akıl verin 😭
Benim gibi olan var mı nasıl o anı yönetebiliyorsunuz ?