Bizim kız tüysüz doğdu, yani tüy vardı ama çok belli olmuyordu. Süt sür tüysüz olur dediler, kayınvalidem eşime yapmış gerçekten sürdüğü yerler tüysüz. Buna güvenip süt sürdüm ve sonrasında sürdüğüm yerlerdeki tüyler uzamaya başladı tüyleri besledim resmen :( şimdi saç dibinden kaşına kadar tüylü bebeğim. Fotoğraflarda kafasının yarısı simsiyah. Yavaş yavaş açılmaya başladı gibi ama pek umudum yok. Dökülür diyorlardı ama görüyorum ki dökülmeyen de çok kişi var. Yaklaşık 2 aylığız.